П’ять основних правил юзабіліті сайту

Такі чинники як видимість сайту для пошукових систем, його популярність і постійний трафік сприяють процвітанню будь-якого ресурсу. Їх вистачає щоб притягнути користувачів, але недостатньо, щоб спонукати їх до здійснення потрібних вам дій, таких як замовлення послуг, дзвінок по телефону, здійснення купівлі або підписки на вашу поштову розсилку. Для мотивації покупців на здійснення потрібних вам дій треба знати про психологію покупця і його поведінкові чинники.

Так велика частина відвідувачів, що уперше потрапила на ваш сайт, зверне увагу тільки на видиму, на моніторі частина сторінки, залишивши без уваги ту частину, яку треба прокрутити. Якщо вони помітять щось корисне і потрібне те прокрутять сторінку сайту до кінця і перейдуть по ваших посиланнях, вчинивши масу корисних дій. Проте якщо в доступному полі така інформація відсутня, вони покинуть сайт, попри те, що уся корисна інформація розташована в нижній частині сторінки.

Тому здійснюючи замовлення сайту треба врахувати цю особливість і розміщувати важливу і корисну інформацію для відвідувачів у верхній частині сторінки у видимій частині монітора. Давайте розглянемо п’ять основних правил юзабіліті сайту.

Смуга меню
Найчастіше смуга меню розташована у верхній частині, де її звикли бачити відвідувачі. Якщо ж розмістити меню з категоріями і розділами в нижній частині або інше нестандартне місце, відвідувачі просто до нього не доберуться і підуть з сайту.

Вступне слово або вітання
Структура багатьох сайтів дозволяє користувачеві відразу побачити, на який ресурс він потрапив і що корисного він може тут отримати. Деякі сайти зроблені, так що без вступного слова, короткого оповідання об кампанії або вітання просто не обійтися. У обох випадках це буде великим плюсом

Вікно пошуку
Не багато відвідувачів захочуть перегортати усі сторінки ресурсу у пошуках необхідної інформації, особливо якщо це велетенський сайт з великим числом сторінок. Тому вікно пошуку у верхній частині сторінки з точки зору юзабіліті просто потрібне.

Привабливі заголовки
Привабливий і інтригуючий заголовок викличе інтерес у відвідувачів і спонукає їх на потрібні вам дії. Також корисно для розкручування сайту, якщо в заголовку містяться ключові слова.

Пряме спонукання до дій
Якщо хочете щоб користувачі відразу зрозуміли, що ви від них хочете, відразу ж повідомите їх про це.

Comments are closed.