Анімація у веб-дизайні
Анімація – невід’ємна частина веб-дизайну, яку найчастіше використовують в розробці банерів з рекламою, промо-сайтов і порталів з контентом розважальної спрямованості, наприклад, таких як Он-лайн Радіо Рок Прорив. А ось в проектах іншої тематики її застосування дуже спірно. Тому, перш ніж її використати, слід подумати про те, як сприймуть відвідувачі сайту такі ефекти.
Коли йдеться про найбільш поширений і популярний в інтернеті тип сайтів, як інформаційні сайти, то тут анімація буде не просто недоречна, а і шкідлива. Картинка, що змінюється, на сторінці привертає увагу до себе, і інтерес до розміщеної на сторінці інформації значно знижується. Та і вагомих причин для використання анімації в таких проектах зазвичай не знаходиться.
У якийсь момент анімація втратила свою минулу популярність, і сфера її застосування значно зменшилася. Вона була дуже затребувана в той час, коли її розвиток тільки починався. Тоді мурашки, бігаючі по сторіночці, або сніг, що йде, були цікавою новинкою для користувачів інтернету. Проте згодом прийшло розуміння того, що такі ефекти не дають користувачеві зосередитися і недоречні. На даний момент, якщо розробник вставляє на сторіночку анімацію, значить, на те у нього є вагома причина, наприклад:
– зміна інформації у рамках однієї області. Іноді у веб-майстра бракує вільного місця на сторіночці і тоді він може додати окремий об’єкт, де відомості мінятимуться у відповідь на реакцію користувача(курсор миші на пункті меню або певному зображенні і тому подібне);
– створення акценту. У разі, коли мета стоїть в тому, щоб привернути до себе увагу користувача, ніщо не здатне перевершити анімацію. Якщо необхідно притягнути і утримати погляд відвідувача сайту, то застосування такого інструменту, безумовно, виправдане.
Головне правило застосування будь-якого веб-інструменту – створити комфортну обстановку на сайті, щоб користувач повертався на нього знову і знову, і якщо анімація допоможе добитися цього ефекту, то нею не варто нехтувати.
Comments are closed.