Чи зможе iAd допомогти монетизувати iPad і iPhone застосування
В очікуванні виходу нової версії iPhone OS юзери, швидше за все, замислюються про можливості ігрового порталу і багатозадачності. А якщо ви розробник, то, без сумніву, думки займає також і iAd, нова платформа стільникової реклами організації Apple, і те, чи підійде вона вам.
IAd – нова платформа Apple, яка призначена для розміщення реклами в середині iPhone/iPad- застосувань, які продаються в App Store. Як мовляв Стів Джобс, iAd надасть нове джерело прибутку для творців і відкриє юзерам абсолютно унікальні можливості для перегляду реклами. Приміром, реклама відображатиме відео, і мати інші інтерактивні можливості. І хоча нові емоції для користувачів доки ще не реалізовані, iAd, без сумнівів, поміняє ігрове поле рекламодавцям і творцям.
За повідомленнями, рекламодавцям доведеться заплатити близько 1 мільйона доларів за розміщення реклами на новій рекламній платформі. Це означає, що Apple спочатку поклала око на великі організації. Apple планує стати в певному роді Суперкубком в області стільникової реклами, віддаючи найбільш солодкі перегляди на платформі iPad/iPhone учасникам, що запропонували найбільшу ціну. Ось так хтось заробляє випускаючи аксесуари або наприклад шкіряний чохол для ipad а розробники роблять акцент на монетизацію через додатки.
Apple впроваджує політикові обмежень, стороннім компаніям, що бажають продовжувати користуватися мобільною платформою iPad/iPhone. Як написано в новій угоді з розробниками, Apple зменшує застосування в додатку ПО, призначеного для відправки і збору даних пристрою з метою аналізу і обробки. Це означає, що розробник, який використовує іншу платформу стільникової реклами, не матиме можливості збирати дані відносно використання і відправляти їх компанії-рекламодавцеві.
Планується, що iAd стане єдиною платформою, яка має такі можливості. Якщо так станеться, Apple значно понизить ефективність інших технологій стільникової реклами, пропонуючи особисту платформу з первинною перевагою під час продажу реклами. Деякі творці побоюються, що без призначених для користувача даних не матимуть можливості дізнатися, які характеристики додатків вимагають поліпшення, а які видалення. Відповідно до останніх звітів, Apple, ні за яких умов, не має наміру дозволяти збір призначених для користувача даних за рамками програми iAd.
Comments are closed.