Тег TITLE – визначальна умова внутрішньої оптимізації
Одна з головних тез оптимізації текстів на сайті свідчить, що частину кеев треба укладати в HTML теги. Найзначимішим і важливішим для пошукових систем тегом вважається, ясна річ, мета тег TITLE. Важливе те, що вміст мета тега TITLE може робити вплив на рішення юзерів – переходити на сайт по посиланню у видачі, або ж немає.
ПС показують у видачі лише частину заголовка сторіночки TITLE. Проте усі інші знаки, під час ранжирування, все одно враховуються. Іншими словами є думка, що використання довгих заголовків може дати сайту велику перевагу під час розкручування.
Важливо, щоб для усіх сторіночок Вашого вебдетища мета теги TITLE були ексклюзивними. Кеи, ув’язнені в тег TITLE, матимуть найбільшу вагу порівняно з усіма іншим способами виділення ключів в контенті. Отже до вмісту тега слід відноситися з усією серйозністю, якщо Ви бажаєте успішно просувати статтю у видачі ПС.
Різні движки систем управління вмістом абсолютно по-різному формують контент тега TITLE. Стандартною вважається обов’язковість використання заголовка статті, яка знаходиться на цій сторінці.
У багатьох випадках у Вас буде можливість заповнювати контент тега TITLE ручками під час роботи із статтею. Але все таки простішим варіантом є налаштування автоматичного формування даного мета тегав тому виді, в якому ви захочете. Робиться це за допомогою використання розширень для движка Вашого вебдетища.
P.S. Якщо ви тільки починаєте знайомитися з HTML тоді вам може згодиться шпаргалка де усе HTML теги в одній програмі представлені разом з детальним їх описом, дуже корисно.
Comments are closed.