Створення і просування туристичних порталів
Створення сайтів для туристичних компаній – це перший крок на шляху збільшення популярності. Сьогодні існує величезна кількість турфірм, періодично спливають різні історії про недобросовісних операторів і компанії-одноденки.
Природно, що до вибору туроператора люди відносяться серйозно, і частіше запитують відгуки знайомих або шукають інформацію в Інтернеті. Наявність якісного професійного web – ресурсу свідчить про серйозність фірми. Сайт – це обличчя компанії, її повноцінне представництво в Інтернеті, яке частенько навіть більше відвідуване, ніж реально існуючий офіс.
На відміну від звичайних сайтів, сторінки для турфірм мають ряд специфічних рис. При створенні сайту важливо враховувати:
· Унікальність і актуальність контенту.
· Достатність і повноту інформації. На сайті мають бути ясно вказані відомості про здійснювані тури, дату заїзду, програму, вартість, проживання.
· Наявність інформації про готелі різних країн з детальним описом кожного з них. Як правило, туристів цікавить кількість зірок у готелю, ціна проживання, наявність і тип живлення, облаштування номерів. Відмінним доповненням до тексту стануть фотографії.
· Можливість зацікавити. Для цього на сайті має бути короткий перелік пам’яток, інформація про курорти і наочна інформація виді фотографій готелів, номерів, курортів.
· Інтерактивність. Дайте своїм клієнтам і відвідувачам можливість залишати відгуки.
Web – дизайн сайту(юзабіліті) має бути зручним і простим для відвідувачів і приємним, неподразливим візуально. Будь-хто, навіть недосвідчений, користувачів повинен без зусиль знаходити розділи, що цікавлять його. Має бути передбачена можливість вибрати і замовити путівку в он-лайн режимі, ознайомиться з акційними спецпропозиціями, подивитися доп.инфу, наприклад, погоду і курс валют. Краще, якщо спеціалізований туристичний сайт буде оснащений функціями бронювання квитків, каталогом готелів і іншими.
Для ефективності важливо використати зворотний зв’язок з відвідувачами. З клієнтами краще спілкуватися відразу декількома способами, щоб була можливість вибрати найбільш зручний. Спілкуватися можна по телефону, електронній пошті, ICQ або безпосередньо через форму замовлення. Важливо, щоб відвідувач міг відразу і швидко забронювати вподобаний йому, зміг легко знайти контактну інформацію і поставити питання он-лайн. Подібний функціонал при оптимальній роботі сайту можуть реалізувати тільки професійні SEO – компанії.
На ефективність туристичного сайту впливає і правильно організоване просування сайту в пошукових системах. . Щоб ресурс зайняв перші місця в результатах видачі, у нього мають бути хороші відгуки і відвідуваність вище, для цієї мети чудово підходить баннерная і контекстна реклама. Високі позиції у видачі і контекстна реклама дозволяють туристам легко ваш сайт і ознайомитися з існуючими пропозиціями.
Основною особливістю просування сайту для турфірм являється сезонність, а друга особливість – це великі бюджети на рекламу в Інтернеті. Сезонність пов’язана з наявністю певних періодів, коли інтерес до турів і подорожей сильно зростає (травневі, літні відпустки і новорічні канікули.
До цього часу доцільно збільшити бюджет на рекламу сайту. Щоб пробитися у верхні результати видачі пошукових систем слід враховувати результати видачі на ключові запити. Залежно від отриманих результатів слід підкоригувати контент вашого сайту, оскільки при цьому збільшується попит, а отже і кількість потенційних клієнтів.
Грамотно розроблений сайт для туристичної фірми негайно принесе перші результати – збільшення прибутку.
Comments are closed.