Соціальні мережі на роботі – зло?
Сучасний офіс не може обійтися без комп’ютера, що істотно прискорив і спростив роботу співробітників. А також без інтернету(електронної пошти), який також є частиною робочого процесу. А співробітники(більшість з них) останнім часом вже не можуть обходитися без добре всім відомих соціальних мереж.
Про шкоду соціальних мереж на роботі
Соціальні мережі змінили ритм життя офісу. Вони вважаються однією з головних причин втрати дорогоцінного робочого часу. Це результат досліджень солідних наукових організацій.
Компанія Microsoft провела одне з таких досліджень і дійшла висновку, що в середньому працівник перериває робочий процес, щоб заглянути в соціальні мережі, кожні 10,5 хвилин. Щоб повернутися після цього до перерваного завдання, працівникові буде потрібно ще 2-3 хвилини. В середньому, 1/3 робочі часи втрачається з вини соціальних мереж.
Основної шкоди роботі завдають Однокласники, оскільки це сама відвідувана мережа, серед працівників всіляких офісів.
Як боротися
Адміністратор за вказівкою начальства може заблокувати вхід на певні сайти. Але таке рішення не завжди ефективне. Частина співробітників, звичайно, змириться зі своєю долею. Більшість же знайде обхідні шляхи і все одно виходитиме на потрібні сайти при допомозі проксі сервера і vpn service а також мобільного телефону, планшетів.
Тим самим, витрата робочого трафіку знизиться, але робочий час як і раніше використовуватиметься по тому ж призначенню.
Винен начальник
З іншого боку, якщо у працівника є час на відвідування соцсетей, значить, він не зацікавлений у виконанні більшого об’єму роботи. Тобто, у співробітника відсутня мотивація, це вже провина начальства.
А чи треба боротися
Дослідження у напрямі нецільового використання інтернету, проводяться із завидною регулярністю, але питання, як боротися з соціальними мережами в робочий час, так і залишився невирішеним. Та і чи треба це робити?
Існує думка, заснована на інших наукових дослідженнях, що час від часу робити перерви в роботі на спілкування з друзями і близькими, досить корисно. Після таких перерв підвищується загальна працездатність співробітників.
Приблизно 22% опитаних використовують соціальні мережі, щоб убити вільний час, що з’явився. Відберіть у них цю можливість, вони замінять її розгадуванням кросвордів або розкладанням пасьянсів.
Головне, щоб у працівників не виникала психологічна залежність від спілкування в соціальних мережах, свого роду хвороба, яка піддається лікуванню так само важко, як алкоголізм і наркоманія.
Comments are closed.