Високочастотні і низькочастотні запити
У роботі над оптимізацією сайту чітко можна визначити дві стратегії – оптимізація сайту під маленьку кількість досить популярних ключових слів, або оптимізація під велику кількість мало популярних слів. Займаючись оптимізацією сайту на практиці, намагаються враховувати дві стратегії.
Високочастотні запити мають недолік. Вони мають досить високий рівень конкуренції. Молодому сайту рідко вдається зайняти топові позиції по цих запитах.
Низькочастотним запитам досить згадки словосполучення на сторінці сайту, або ж найменшій оптимізації пов’язаній з текстовим контентом. Низькочастотні запити в певних умовах здатні давати досить непоганий пошуковий трафік.
Велика частина комерційних порталів прагнуть продати який-небудь товар або послугу, або ще якось запрацювати на його відвідувачах. На це слід обов’язково звертати увагу при підборі ключевиков і при пошуковій оптимізації. Найзначиміше – це прагнути притягати потенційних клієнтів на свій сайт. Нам потрібні ті відвідувачі, які готові купити який-небудь товар, або отримати нашу послугу. Але нам абсолютно неважливо велике число звичайних відвідувачів. Замовляючи просування сайтів www.krasdesign.ru/prodvizhenie треба чітко розуміти, що ви хочете у результаті отримати.
Вказавши в рядку пошуку не лише назву товару, але і, приміром, його модель, ви зможете точніше знайти те, що вас цікавить. Назва товару набагато популярніше і набагато конкурентноспособнее, чим назва з конкретною моделлю, але нас цікавлять ті відвідувачі, які зайдуть на наш сайт із запиту з моделлю, адже це саме те, чого вони шукають. Ось ще одна різниця між низькочастотними і високочастотними запитами. Обов’язково враховуйте усі ці нюанси, працюючи над просуванням свого сайту.
Comments are closed.