Як режисер рекламного ролика Nike використав гроші замовника?
У крузі режисерів вже давно зріє бунт невдоволених молодих дарувань, яким тісно усередині непрохідної тупості і штампів рекламних сценаріїв. Саме тому вони всіляко прагнуть через свою творчість виразити рішучий протест закостенілому рекламному бізнесу. Наприклад, молодий і талановитий режисер Кейсі Нейстат який раніше провів зйомки двох рекламних роликів для виробника спортивного одягу і аксесуарів компанії Nike взяв грошові кошти на виробництво третього рекламного ролика і після чого поїхав шукати пригоди при цьому все знімаючи на плівку відеокамери.
В цьому випадку режисер вирішив, що центральним персонажем повинен стати саме він і тому пустився у безтурботні пригоди по всьому світу, при цьому витрачаючи гроші замовника на найрізноманітніше божевілля. В процесі подорожі було знято близько тридцяти годин відео, які за одинадцять днів він зміг перетворити на повноцінний і пізнавальний ролик. Незважаючи на такий креативний підхід, ролик тільки за один день подивилося близько восьмисот тисяч чоловік.
P.S. На нашому відео порталі ви знайдете різні фільми і ролики, наприклад можете дивитися турецькі серіали онлайн або вибрати щось для себе по категорії, що цікавить, – музика, спорт. трейлери і тому подібне
Comments are closed.