Як грамотно вибрати фон для сайту
Сайт зараз являється для будь-якої фірми, незалежно від сфери її діяльності, не примхою, а гострою необхідністю. Компанія, у якої немає своєї мережевої адреси, серйозно ніким не розглядається. І в той же час сайт – це обличчя підприємства, тому що все більше споживачів орієнтуються не на рекламу або чужі відгуки, а саме на портал, що належить фірмі. Відповідно, перед веб-художником встає завдання зробити цю особу як можна привабливішою і такою, що говорить. Наприклад, є торгова компанія, що продає ламінат ecoflooring. Який фон вибрати: в стилі хай-тек або, може, укласти фон паркетом? Чи прикрасити красивим візерунком? Це, звичайно, вирішувати дизайнерові, але деякі загальні правила застосовані до усіх випадків.
Необхідні умови при виборі фону для сайту
Перше, що в обов’язковому порядку треба зробити, – це поговорити з тим, хто цей сайт збирається верстати, тому що від того, під яку платформу, під які носії сайт робиться, залежить дуже багато що. Адже зараз сайти верстають і під ПК, і під мобільні пристрої, навіть під айфони. До того ж є такі способи верстання, які передбачають перегляд сайту на екранах будь-яких розмірів. Відповідно, і вимоги до дизайну пред’являються особливі.
Найпростіший фон – це однотонна заливка. Але це і найнудніший варіант. Саме тому все більше замовників просять поставити в якості фону картинку. Відповідно, потрібна безшовна текстура. Але з нею потрібно бути дуже обережним і не ставити ту, що першу, що попалася з набору, викачаного з інтернету, тому що не все текстури, заявлені як безшовні, такими є. Обов’язково перевірте вибрану текстуру у справі, особливо якщо фон передбачається гумовий.
Найбезпрограшніший варіант – використати в якості фону текстуру, що має пряме відношення до фірми або товару замовника. Якщо замовник, як в наведеному вище прикладі, торгує ламінатом, то чом би не взяти як первинник масив challe відтінку Аляска або Нордик? Це виглядає ефектно, і при вході на сайт відразу буде зрозуміло, що компанія торгує не цукерками.
Comments are closed.