Основні нюанси замовлення статей на біржах контенту
Унікальні і якісні статті ви можете замовити у професіоналів на біржах контенту. Біржа контенту – робочий майданчик, де замовник замовляє, а виконавець виконує замовлення. Чи виконавець пропонує готову статтю, покупець купує її.
На біржах, в основному, працюють знавці своєї справи, але зустрічаються і так звані шарлатани. Щоб не потрапити на такого недобросовісного виконавця треба знати декілька нюансів.
При формуванні статті чітко викладайте свої вимоги:
· кількість знаків вашої статті;
· стиль написання статті;
· ключові слова або фрази, які ви хочете бачити в статті і їх щільність;
· терміни, відведені для написання цієї статті;
· тему вашої статті і багато що інше.
Звичайно, при цьому важливою є і унікальність замітки, яка має бути високою. Щоб потім коли ви хочете додати статтю в каталог або на свій сайт у вас не виникло проблем.
Загалом, усі тонкощі, які вам дозволять, потім відмовитися від виконаної роботи, якщо за неї взявся недосвідчений виконавець. Так само, для свого підстраховування, ви можете дати пробну оплачувану роботу конкретному виконавцеві, щоб оцінити підходить він вам або ні. Тому що рейтинг виконавця вам ні про що не скаже.
Наприклад, є виконавці з хорошим рейтингом, але вони вам не підійти із-за стилю написання або вони не мають і щонайменшого поняття про розміщення ключових слів в тексті. А буває навпаки: рейтинг у виконавця негативний, із-за замовника, який не виклав в замовленні чіткі вимоги до написання статті, а виконавець грамотний, добросовісний і пише унікальні, якісні статті. Так, що треба бути пильними при замовленні статей на біржах, щоб не втратити свій час і гроші.
Comments are closed.