Питання цільової аудиторії у рамках розкручування
Розкручування сайту, як відомо, сприяє збільшенню популярності сайту, його впізнанності, зростанню відвідуваності. Проте далеко не усім проектам потрібна будь-яка популярність. Просто зростання відвідуваності за рахунок підлітків і молоді у дорогого магазину меблів онлайн нічого нікому не дасть. Треба притягати якомога більше цільової аудиторії, з потрібними характеристиками. Це може бути питання платоспроможності, конкретний вік, проживання в потрібному регіоні або ж країні.
Критерії в цілому можуть бути різними, будь-ким по факту. Тобто, комусь потрібні ті ж підлітки, а комусь підходять лише люди у віці за 40. Характеристики цільової аудиторії дійсно можуть бути самими різними. Останнім часом все більше актуальності набирає просування за лиди h2h.com.ua/services/seo/cpa/ коли оплата здійснюється тільки за конкретну дію, наприклад, купівлю на сайті.
Дуже часто розкручування без цільової аудиторії виявляється попросту даремним. Або ж, у будь-якому випадку, менш результативною. Наприклад, уявіть собі, що ви розмістили посилання на ваш сайт з автозапчастинами на форумі вагітних пані. А тепер давайте уявимо собі, хто побачить це посилання і ваш сайт!
Зрозуміло, мами в декреті украй рідко цікавляться машинами в такому ступені. І розповісти про ваш проект вони можуть хіба що у рамках дивного прикладу організованого в непідходящому місці посилання. Подібний хід викликає подив і створює не дуже хорошу рекламу самому сайту. А ось залишити таке посилання на сайті чоловічого журналу онлайн – і ефект буде куди виразно. Тому цільову аудиторію треба враховувати, особливо якщо ви хочете спонукати ту до дій.
Comments are closed.