Обробка і поліпшення готової фотографії
У той час коли я у свій вихідний день пішов на Кріпосну гору в Ставрополі, пішов дощ, а після дощу розкрилися казкові пейзажі чудової природи. Фотоапарата у мене з собою не було, я не узяв, але був телефон. Я потихеньку почав фотографувати те, що вважав потрібним.
Ця фотографія ніби цікава, але жахлива не лише із-за властивості, але і через те, що не дотримуються головні принципи обробки фотографій. Сфотографоване ніби рівне, але дуже убого через те, що верхня і нижня частині між собою рівні і немає ніякої динаміки і глибини.
Трішки змащений фронтальний і задній план, щоб надати фотографії глибину. Ось вже трохи краще, але статика, як завжди, так і залишилася статикою. Коли живописці роблять картини, то вони дуже рідко дотримуються половинної рівноваги між небом і землею на полотні. За багатьма правилами сучасного і древнього живопису небо на картині у більшості випадків повинне займати або одну третину, або дві третини полотна.
Третина або дві третини? Другий варіант по-моєму краще, та і повітря на нім більше, але все одно видно щось тут не так. Розіб’ємо фотографію на деякі складові. Виглядає, природно, безглуздо, але саме цей момент може і показати, чого тут бракує, а чого тут багато. Помаранчеве сонце у нас усю конструкцію гальмує, оскільки безпорадно висить в центрі композиції, а синя область тягне все наліво. Вийшла добре тільки зеленувата частина, вона надає динамічності. Якщо відрізувати блакитний шматочок, то картинка стане ще глибша і динамічно. Ось і готова порівнянно хороша композиція. Остальсь трохи: вирівняти характеристики кольору.
P.S. Не лише при установці вікна є маса нюансів, але і після завершення цього процесу, тема москітна сітка антикішка на форумі віконних матеріалів – один з прикладів, які досить активно обговорюються.
Comments are closed.