Як підібрати кольори для сайту?
Кольори і їх поєднання в дизайні сайту мають велике значення. Кожен колір чинить певну дію на нашу нервову систему, крім того, він несе певне послання, що розкривається залежно від контексту, в якому воно читається.
Наприклад, для більшості європейців червоний – колір пристрасті і любові, тому зображення червоної квітки або яскраво-червоне серце на веб-сайті, що рекламує новий парфюмерний аромат, відразу ж викличе потрібні асоціації.
В той же час, червоний – колір крові, і використання його, припустимо, на сайті медичної тематики швидше зробить злегка подразливу або лякаючу дію. Для такого проекту краще підійде зелений або синій – спокійні відтінки, що зв’язуються у свідомості більшості людей із стабільністю і надійністю.
Як ви, напевно, вже зрозуміли, вибір того або іншого кольору і його відтінку повинен залежати від теми веб-проекту. Старайтеся, щоб колір так чи інакше був пов’язаний позитивним чином з контекстом, в якому він підноситься.
Враховуйте властивості теплих і холодних відтінків. Перші заряджають енергією, будять і підштовхують до дії. Банер помаранчевого кольору на сайті інтернет-магазину, що повідомляє про знижку на товар, швидше змусить потенційного покупця розглянути вашу пропозицію, чим темно-синього або, тим більше, чорного.
Значення має навіть не сам колір, а його тон і відтінок. Так, пурпурно-червоний – це колір розкоші, багатства, він асоціюється з червоною килимовою доріжкою або королівськими спокоями, в той же час яскраво-червоний буде, ймовірно, зв’язуватися з вогнем, рухом, прагненням до досягнень.
Темно-синій – дуже офіційний відтінок, відповідний для веб-сайтів серйозних організацій, в той же час небесно-блакитної – природний колір, що навіває думки про безхмарне небо на морському узбережжі, подорожі в інші країни і тому подібне
Кольори взаємно впливають один на одного, примушуючи глядачів інакше сприймати їх. Не бійтеся несподіваних поєднань, адже все залежить тільки від того, яку інформацію ви хочете повідомити. Перш ніж сайт зробити треба враховувати усі ці нюанси.
Для хорошої дії на користувачів веб-інтерфейсів необхідно враховувати такі параметри, як яскравість, насиченість і тон. Зазвичай в дизайні використовується контраст яскравості, тобто кольори з більшою яскравістю(червоний, помаранчевий) поєднують з кольорами з меншою(чорний, темно-синій).
Протилежним чином поступають відносно насиченості. Однакова насиченість різних кольорів надає почуття єдності дизайну, робить його згуртованішим і цілісним.
Тони є цікавою альтернативою чистим кольорам. Вони виходять шляхом додавання до сірого того або іншого кольору. Використання тонів дозволяє досягти цікавих візуальних ефектів і надати різноманітності зовнішньому вигляду сайту.
Для вибору колірної палітри можна покладатися не лише на свій власний художній смак, але і на готові шаблони, а також використати спеціальні онлайн інструменти, такі, як Adobe Kuller, що дозволяють в автоматичному режимі створювати унікальні колірні поєднання, складені за усіма правилами теорії кольору.
Comments are closed.