Як збільшити інтернет-продажі?
Одним з основних показників економічної ефективності роботи компанії є поняття середнього чека – показника задоволеності клієнтів компанії. Розраховується він дуже просто: уся сума від виручки ділиться на кількість чеків(покупок). Підкреслюємо, саме покупок, а не реалізованих товарів! Під купівлею мається на увазі усе те, що клієнт придбав за один раз.
Продаючи свої товари з сайту необхідно прагнути підняти суму середнього чека. При цьому можна використати різні методи: деякі використовуються тільки в конкретній області, а деякі – абсолютно в усіх інтернет-магазинах.
Варто пам’ятати про те, що саме середній чек і відбиває увесь ваш асортимент продукції, грамотний мерчандайзинг, хороше обслуговування клієнтів, якісно розроблений сайт магазину в мережі.
Продажі з сайтів можна збільшити різними способами. Будь-який продавець, який займається роздрібною торгівлею, повинен постійно стежити за ринком онлайн-продажів і постійно удосконалювати свій особистий ресурс. Адже покупці сьогодні вибирають одне, а завтра – зовсім інше. У глобальній мережі можна знайти ритейлерів і експертів в області інтернет-продажів, які діляться на своїх сайтах фішками, що дозволяють реалізувати більшу кількість товарів.
Одним з найефективніших способів збільшення продажів є пропозиція супутніх товарів. Відвідувач повинен побачити список існуючих додаткових товарів. Приміром, при продажі ноутбука, у клієнта має бути можливість купити для нього сумку або якусь іншу річ.
Існує ще один варіант продажів – запропонувати придбати супутній товар у момент часу, коли клієнт прямує до кошику. Саме у цей момент є можливість реалізувати що-небудь ще. Очевидно, що так середній чек інтернет-магазину збільшиться.
Допомагають збільшувати продажі розпродажу, але є продавці, які не оформляють належним чином акційний товар. Ученими доведений вплив кольору на людину. Вважається, що на рівні підсвідомості саме товари з червоними цінниками продаються найшвидше, тому як вопринимаются покупцем як недорогі. Ці поради спрацюють для інтернет магазинів різних тематик будь то магазин парфюмерії http://cosmoprof.net.ua або будь-який інший.
Ніколи не варто забувати про таке поняття сервісу, як ввічливість. Якщо в офлайне цим ще користуються, то в онлайні чомусь забувають. Фахівці настійно рекомендують завжди супроводжувати процес купівлі ввічливими фразами. Вдячність за придбаний товар і заклик відвідати ваш інтернет-магазин знову діють в усіх сферах продажів.
Варто ще згадати про прийом, яким користуються великі магазини з продажу книг. Суть його в тому, що при купівлі книги клієнтові дається подарунок. Тому доцільно давати можливість відвідувачеві самому вибрати для себе подарунок, згідно з тими бонусами, які він отримає за купівлю.
Мета будь-якого бізнесу – напрацювати якомога більше постійних клієнтів. Зробити це можна за допомогою надання накопичувальної системи знижок, які з кожною купівлею збільшуватимуться. Особливо це метод дієвий в передсвяткові періоди.
Що стосується свят, то саме в цей період часу, люди розкуповують подарункові набори. А готовий сформований комплект може істотно збільшити середній чек.
Comments are closed.