СЕО-копирайтинг. Тандем копирайтера і оптимізатора

Суперечки про те, що є SEO – копирайтинг, якого результату повинен добитися копирайтер, важко назвати спорами. Але, розбіжність в розумінні завдань, все ж є. Приставка СЕО в даному випадку означає, що людина готуючий матеріал для сайту розуміє, що таке ключовий запит і умет природним чином вставити його в заголовок і текст, при необхідності виділити.

Це не усе. Необхідно мати досить знань із заданої тематики, розуміти різницю між інформаційною статтею в друкованому виданні, і її електронному варіанті, уміти оформити її на мові гіпертекстової розмітки. Усе інше, а тут і частота входження ключової фрази, сам текст пошукового запиту і його відповідність семантичному ядру, визначає не копирайтер, визначає оптимізатор, що веде той або інший проект. Як правило, у багатьох студіях розкручування як webpromo є свій штат навчених копирайтеров.

SEO- копирайтинг і копирайтер, якщо він не є оптимізатором, усього лише помічник в реалізації просування проекту в цілому. При цьому, роль його не зменшується, адже для того, щоб написати текст спонукаючий відвідувача до дії, необхідно відчувати тематику, уміти поставити себе на місце людини зацікавленого їй і вибрати головне.

СЕО-копирайтинг – основа просування будь-якого проекту, тим більше комерційного. Але і в цьому випадку копирайтер повинен розуміти – так, є специфіка перегляду сторінок, є можливість акцентувати відвідувача на тих або інших ділянках тексту, але при цьому сам текст у будь-якому випадку пишеться для людей, а значить має бути інформативним і цікавим.

Comments are closed.