Єдність у веб-дизайні

Розглянемо тезу єдності в дизайні. Якщо ви не в змозі створити у рамках одного об’єкту два одні і ті ж елементи по якомусь аспекту, вам доведеться розвести їх досить далеко в сторони, для того, щоб цей аспект був якщо не ознакою контрасту, то(в крайньому випадку) яскраво відрізнявся. Ледве примітна схожість від відхилення допустима тільки тоді, коли їх мета – створити відчуття абсолютної подібності, нейтрализовав діяння ілюзій сприйняття. Звучить занадто незрозуміло? – ок, зараз давайте спробуємо прикласти тезу єдності по черзі до різних матеріалів в роботі веб-дизайнера.

Форма

Незвичайними або складними формами можна користуватися лише з крайньою обережністю. Намагаємося не допустити строкатості форм, тим більше, якщо використовуються різні форми однакового класу(круглі, прямолінійні). Логічно обмежитися якою-небудь однією простою формою і спостерігати, щоб усі об’єкти композиційної картини по максимуму строго вписувалися в цю форму. Теза, згідно з якою іноді один закруглений кут потребує негайного закруглення в композиції усіх кутів, є часткою випадком заборони на майже ідентичність стосовно форм.

Колір

Краще всього обмежитися двома досить контрастними кольорами на композицію. Що знаходяться поруч відтінки одного кольору допустимі, проте лише за умови, що вони відрізняються насиченістю або яскравістю і тоді, коли з дизайну очевидні супідрядність відповідних елементів і зв’язок. Вибираючи колірну гамму слід також орієнтуватися на тип і аудиторію сайту, наприклад проект афіша москви має бути яскравим, а корпоративний сайт строгим.

Розміщення

У розміщенні об’єктів теза єдності зводиться переважно до вирівнювання – іншими словами до зменшення повної кількості горизонталей і вертикалей композиційної картини. Не побоюйтеся переборщити з вирівнюванням, а також не вирівнюйте на око – в цьому аспекті сприйняття глядача в першу чергу не терпить неточностей.

Comments are closed.