Агентство Depot WPF провело оновлення бренду Bonduelle

Окрім оновлення бренду, агентством розроблений дизайн для нової лінійки продукції, в яку тепер входять консервовані овочі. В ході реалізації проекту більше уточнилася позиція вироблюваної консервації, що на даний момент лідирує на ринку, і був сегментований асортимент бренду. Після цього було закінчено і оновлення дизайну.

Тепер уся продукція Bonduelle складається з трьох основних напрямів: Classique, Expert і Fusion. У лінійку Classique входять призначені для універсального вживання продукти: квасоля, кукурудза, горошок та ін. В наступну лінійку Expert включені складні поєднання соусів з овочами, призначені для салатів, гарнірів, а також в якості самостійних блюд. І до третьої лінійки Fusion увійшли овочеві делікатеси, які готувалися по ексклюзивних рецептах європейської кухні(Ратауй по-провански, Кабачки по-тоскански та ін.). Продукт вже з’явився на прилавках магазинів.

P.S. Джерела безперебійного живлення(ИБП) дуже необхідна штука для техніки, купивши eaton powerware для домашньої або робочої електроніки, серверного устаткування ви можете не турбуватися про проблеми з електрикою.

Comments are closed.