Поведінкова епоха в просуванні
Визначення сучасних тенденцій у світі просування представляє собою велику проблему як для досвідчених професіоналів в цій галузі, так і для новачків, які прийшли в Інтернет бізнес не так давно. Зміна філософії роботи пошукових систем відбувається так швидко, що виявити закономірності, скласти алгоритми просування сайту просто не можливо.
Все більше діячів схиляються до того, що почалася деяка поведінкова епоха в просуванні. Для рядового користувача мережі Інтернет кардинально не зміниться нічого, можливо, трохи якіснішими стануть результати пошукової видачі. А ось бізнесмени, що намагаються підняти власну інформаційну справу, можуть втратити всяку можливість розвитку.
Поведінкове просування сайту більшою мірою залежить не від грошей, вкладених в проект, і не від виконаних технічних робіт. Пошуковий робот тут як і зовнішні посилання грають, мабуть, другорядну роль, юзабіліті, призначене для користувача відношення до проекту – ось що головне. Коротше кажучи, на популярність сайту впливає поведінка користувачів на ресурсі. Пошукові системи розробляють спеціальні алгоритми визначення так званих патернів поведінки людей на сайтах різних напрямів і тематик, що дозволяє їм в майбутньому виводити найприємніші для користувачів сайти в найбільш високі пошукові позиції.
Чому ж власник сайту у такому разі не може накрутити пошукові показники? Тому що при такому підході пошукові системи можуть легко визначити штучне просування, з яким так виразно воюють захисники інформативності і якості Інтернету у вигляді тих самих пошукових систем. Просувати сайти стане складніший, але тенденція переходу до поведінкового розкручування необратима.
Comments are closed.