Іміджева реклама

Іміджева реклама – це реклама, метою якої є не збільшення об’ємів продажів товарів і послуг, а підняття іміджу компанії замовника. Ця дія логічно з’ясовна. Навіщо кілька разів рекламувати товар, якщо один раз прорекламувавши компанію, яка займається продажем цих товарів, ви зробите відразу і те і інше? Тобто, піднімете імідж компанії(тим самим її розрекламував) і прорекламуєте товар, який ця компанія продає.

Іміджева реклама обертає свій погляд вперед, в майбутнє. Робиться це для того, щоб при вступі нового товару, його не доводилося рекламувати і щоб у магазину був круг потенційних покупців, що вже склався. Тобто, іміджева реклама охоплює не вузьке коло людей, які зацікавлені тільки в одному товарі, а величезну масу, якій властива мінливість у бажаннях.

Слід сказати, що іміджева реклама повинна обертати погляд потенційного покупця на рекламований об’єкт і зробити таким, що його, що запам’ятовується, що б він, надалі, зміг зберегти свій імідж впродовж довгого часу. Ще одне призначення іміджевої реклами-оставить позитивна думка в умах потенційних покупців про рекламований предмет. Частенько імідж-реклама здатна усунути недоліки інших видів реклами.

Іміджева реклама покликана викликати інтерес в широких верствах населення і зберегти його на довгий період часу. На території Росії іміджеву рекламу зазвичай можуть собі дозволити фірми з позиціями, що вже зміцнилися, на ринку. А це означає, що ці фірми так само мають і дуже стійкий доход.

Більшість банків, що нещодавно відкрилися, починають свою діяльність одночасно із застосуванням іміджевої реклами. Тому що без певного рівня довіри, банк навряд чи зможе швидко розвинутися. Дамо визначення іміджевій рекламі. Іміджева реклама-ето один з видів рекламної компанії, покликаний підвищити і зберегти рівень впізнанності і довіри до рекламованого об’єкту(фірмі, компанії) Іміджевій рекламі важливі усі компоненти, що впливають на її якісний рівень.

На її результат може вплинути безліч чинників, тому їх необхідно враховувати. Цей вид реклами властиво застосовувати при відкритті чогось нового. Саме в цьому випадку він найбільш ефективний і добре зарекомендовивает себе. Позитивна думка про вашу компанію у покупця складається тільки у тому випадку, якщо все виконано правильно. І тільки при позитивному результаті він здатний викликати чіткі асоціації з вашим брендом і певними властивостями товарів або послуг.

В якості іміджевої реклами в інтернеті замовляють різного роду банери. Якщо вам потрібні переходи, підійде контекстна реклама навчання якої включає багато різних нюансів – від створення кампанії і закінчуючи оцінкою ефективності.

Comments are closed.