BBDO Moscow була розроблена нова рекламна кампанія соку Я

Насолода неймовірним смаком соку Я залишається головною емоційною складовою цього бренду. У весняній рекламній кампанії бренду Я буде дуже тонке, неймовірне красиво і на новому рівні продемонстрована премиальность соку Я. При зйомках рекламного ролика були використані кілограми свіжої вишні, витончені штучні водоспади і новітнє технічне устаткування.

У зйомках брала участь актриса Дюсана Люкасова – Віце-міс Словакия-2011. А світовий хіт іспанської співачки Bebe Siempre me quedara був використаний в якості саунд-трека до ролика.

Історія бренду отримала свій розвиток в дуже чуттєвому ролику режисера Карини Таира, в якому вона запрошує глядачів у світ насолоди соками Я. У цьому короткому ролику настільки виразно створені візуальні образи, що можна сказати про їх майже практичну відчутність, що дозволяє глядачеві насолоджуватися відчуттями майже як в реальному житті.

P.S. Купувати в інтернеті з доставкою дуже зручно, не треба нікуди ходити, відкривши інтернет магазин побутової техніки Techport.ru вимагається вибрати категорію і визначитися з купівлею, враховуючи характеристики товару.

Comments are closed.