Red Bull – екстремальний бренд
Якщо подумати, то у Red Bull по суті ніколи не було реклами, яка займала б призове місце в Каннах. Проте, бренд Red Bull – це один з небагатьох, хто може бути упевнений в цілісності свого образу. Чим по суті своїй Red Bull відрізняється від інших енергетиків? У усіх одне завдання – бадьорити і споживчі властивості вони мають однаковими.
Фраза Red Bull окриляє на слуху у усіх, піарники компанії просто з усіх боків розкривають її, обіграє в різних ситуаціях. У чому тоді секрет успіху бренду? Відповідь проста – аудиторія. Вони вибрали для себе коло осіб, кому вони цікаві і просуваються в їх середовищі. Екстремальні види спорту – ось дорога Red Bull.
Немає жодного великого змагання без участі торгової марки Red Bull тим або іншим чином. Але не лише екстремальщики – запорука успіху. Захопленість керівника і поддкржка компанією будь-яких видів спорту – ось і увесь секрет.
P.S. Якщо вам треба вчинити переїзд офісу або перевезення вантажу, то замовлення газелі може дуже згодиться, краще звернутися до професіоналів чим займатися усім цим особисто.
Comments are closed.