Контекстна реклама
Контекстною рекламою називаються рекламні блоки і банери, розташовані на ресурсах(пошукових системах, каталогах, порталах), які формуються програмою-партнером, залежно від контенту. Блоки прив’язуються до ключевикам і їх поєднань. Приміром, в пошуковій системі, ввівши запит, окрім звичайних результатів пошуку можна буде побачити рекламні оголошення. Вони теж є контекстною рекламою.
На початковому етапі просування, саме контекстна реклама виконує роль помічника комерційному ресурсу. Оплата робиться за кліки(переходи), за простий показ ніхто не платить, рекламодавцем виплачується перехід будь-якого цільового відвідувача. Число рекламних блоків на будь-якому ресурсі обмежене, показуються оголошення рекламодавця, що призначив найбільшу суму за кожного клик. Тому серед конкурентних тематик ціна на один клик(перехід) досить висока.
Під час проведення рекламної кампанії необхідно враховувати будь-який чинник, відшукати оптимальні варіанти розміщення рекламних блоків. Конкурентними ключовими словами притягується більше відвідувачів, правда, коштують вони порядно. Далеко не кожен відвідувач, що заходить, буде цільовим. Більше вузькоспеціалізованим запитом притягується нечисленна, але більше цільова аудиторія. Дуже важливим є підбір партнера, що дає контекстну рекламу. Є досить багато великих партнерок: Begun, Яндекс або Google і інші.
Begun є сервісом, що розміщує контекстну рекламу. Рекламні блоки заповнюватимуться рекламою, доповнюючи собою універсальні і тематичні ресурси партнерів.
Яндекс-Директ повністю прив’язується до системи індексації Яндекс. Єдиним місцем, де можна помістити оголошення, являється видача Яндекса. Зараз популярність Яндекса зробила його найпотужнішою системою контекстної реклами на просторах Рунета.
Google Adwords є найбільшою у світі системою контекстної реклами. Щонайпотужніші інструменти проведення рекламної кампанії транслюють Ваше оголошення по усій земній кулі.
Сервісів, що надають послуги з розміщення контекстної реклами, досить багато, старайтеся, все ж, щоб ключевик, по якому виводиться оголошення, був присутнім в заголовку рекламного блоку. Реклама, що проводиться на декілька пошукових запитів, повинна включати окремі оголошення на кожного із запитів.
Подібний підхід значно підвищить Вашу конкурентоспроможність, в порівнянні з іншими учасниками показу. Найголовнішою обставиною є залучення цільових відвідувачів, що можливо декілька скоротить Ваші витрати. Дотримуйтеся цього правила, незважаючи на певні трудові витрати. Ефективно виконана робота все окупить з лишком.
Comments are closed.