Сприйняття кольору і сезонність в дизайні
Уявіть, що кольори пропали зі світу, і він видно лише сіро – білим. Яка незвична, одноманітна, сумовита картина вийде! Виявляється, наскільки багато в житті означає колір!
Предмет може мати колір. Певні об’єкти осягнулися лише за рахунок кольору. Представте три круглих відносно форми і однакових відносно величини об’єкту. Їх можна перетворити на зелене яблуко, або ж червоний помідор, або ж помаранчевий апельсин, забарвивши в певні кольори.
Зимова пора
Для зимової палітри типові світлі відтінки фіолетового і блакитного, сяючі синюваті відтінку льоду, контрасти чорного, а також білого кольорів. Композиції зазвичай лаконічні, чіткі, ясні. Романтичне зображення зими допоможуть зробити ніжні кольори, які вдало виглядають з сірими нейтральними відтінками.
Весняна пора
Навесні природа переодягається в ніжні яскраві наряди. Отже і весняна палітра складається з м’яких пастельних відтінків: блакитного, абрикосового, рожевого, кремового, охристого і ясно-жовтого. Для контрасту – відтінок кольору молодої зелені, приглушений коричневий, а також маково-червоний.
Літо
Фарби літа радісні, яскраві, соковиті. Палітру складає помаранчевий, темно-жовтий, синій, малиновий, яскраво-червоний кольори. До всякого локального кольору вибирається багата гамма різних тонів.
Осінь
У основі осінньої палітри знаходяться фарби з теплим головним тоном, неначе випромінюючі світло. Дуже ефектно виглядають структури, побудовані на контрастах помаранчевого, а також синього, фіолетового, а також жовтого, жовтого, а також червоного.
P.S. Колір взагалі грає дуже велику роль в сприйнятті дизайну будь це розробка фірмового стилю серйозної компанії, іміджевий сайт для молодіжної аудиторії і тому подібне – продумувати колірну гамму треба спочатку.
Comments are closed.