Seat Freetrack – німецько-італійський вен

Іспанці повинно бути вирішили, що дизайн салону важливіший за ергономіку, внаслідок чого вийшло так, що у величезному салоні не знайшлося місця під теку форматом А4, зате з’явилося багато скриньок і коробочок на стелі. І нехай неможливо зрозуміти, що розмістити в цих стельових антресолях – вони просто є, і це головна дизайнерська думка.

Зовні Seat Altea здається значно більше, чим він є. Якщо порівняти простір салону з показниками Octavia, то Skoda програє тільки заввишки стелі, в іншому ж, салон Freetrack такий же.

Багажник вийшов більше ніж у седана Octavia тільки завдяки висоті, інші ж габарити – ідентичні розмірам Skoda. Так що врахуйте, що зовнішність оманлива, а злий жарт в цьому грає жовтий колір, надаючи кузову візуальну повноту.

Якщо на задньому дивані сидітимуть друзі, що розважаються, то їх поїздку зможе прикрасити монітор в стельовому боксі. Для установки відеоплеєра передбачені аудіо – і відеовходи, а також розетка живлення на 12 Вольт. Цей Seat буквально просякнутий німецьким духом, який відбивається в елементах управління і якісній обробці. Дещо безглузді рішення видають життєрадісність іспанських дизайнерів. Саме вони зробили Freetrack таким яскравим і таким, що викликає. Машина б припала до смаку молодим людям, що займаються своєю справою будь то форекс, інвестиції, що знають що таке рейтинг ПАММ рахунків і де запрацювати в інтернеті.

Комусь така зовнішність може не сподобатися, а хтось їй захоплюватиметься. Найголовніше те, що не залишиться байдужих, а це серйозний крок на шляху до індивідуальності автомобілів Seat. Марка Seat не загубилася в сірій масі звичайних автомобілів. У Freetrack є німецько-італійська душа жовтого кольору, і ця душа життєрадісно бунтарська, яка не стане плисти за течією, а поверне течія у свою сторону.

Comments are closed.