Microsoft атакує недобросовісну видачу Google

Microsoft до сезону святкових покупок в Сполучених штатах відкрила веб-сайт Scroogled.com, Гугл, що звинувачує, в недобросовісній рекламі. Як вважають в Редмонде, онлайн-сервіс Google Shopping вводить в деяку помилку користувачів, оскільки результати пошуку ранжируються по сумі, яку магазини сплатили за просування товару, а не по релевантности.

На самому початку Гугл проповідувала позицію ‘не бути злом’, проте 31 травня її принцип змінився. Саме у цей день Гугл Шопінг заявила про нову ідею. Простіше кажучи, усі її пошукові результати по товарах виявилися платними оголошеннями, – затверджується на веб-сайті Scroogled.

Насправді, від інших веб-сайтів, що допомагають порівнювати ціни, Google Product Search раніше відрізнявся тим, що не брав плати за оголошення і не просив комісії з продажу. 31 травня Гугл перейменувала сервіс в Гугл Шопінг і ввела оновлені правила показу продукту.

Видача стала формуватися з урахуванням вартості за перехід по оголошенню, яка визначається за принципом торгу, а не тільки лише по релевантности. Нововведенням виявилися невдоволені маленькі компанії, які не здатні собі дозволити величезний рекламний кошторис, щоб змагатися з торговими мережами. Усі ці нюанси треба враховувати проводячи просування сайту в ижевске або в москве – кожна пошукова система диктує свої вимоги.

В ролі добросовісної товарної пошукової системи Microsoft закликає застосовувати Bing Shopping. Нещодавно IT – гігант став партнером веб-сайту Shopping.com. Корпорація Microsoft стверджує, що її система, порівняно з Google Shopping, підсвічує сплачені оголошення на усіх сторіночках, видача ж здійснюється тільки по релевантности.

Comments are closed.