Вірусний хіт від бренду Abercrombie Fitch

Моделі відомого американського бренду Abercrombie Fitch зняли вірусне відео на украй популярний хіт літнього сезону. У жовтні минулого року, Abercrombie Fitch познайомилися з піснею співачки з Канади Карли Рей Джепсен Call Me Maybe і перетворили її на свій офіційний саундтрек. За півроку пісня отримала дивовижну популярність, самий пік якої зафіксований цього літа.

Цю подію Abercrombie Fitch вирішили відмітити випуском вірусного ролика, що має досить провокаційний характер, що цілком традиційно для рекламних кампаній цього бренду. Рекламуючи каталог Aiko і продукцію для рибалк такий ролик, звичайно, запускати було б безглуздо, а так він цілком підходить під відповідну аудиторію. Моделей попросили під пісню Call Me Maybe поблазнювати перед камерами власних телефонів. Зі знятого в чорно-білому варіанті матеріалу власне і змонтували вірусний ролик.

Comments are closed.