Пошукові запити і їх класифікації

Пошукова оптимізація веб-ресурсу розпочинається із створення семантичного ядра, тобто вибору пошукових запитів, релавантних змісту сайту. Під пошуковим запитом мається на увазі усе те, що користувачі вводять в рядок пошуку пошукових систем, і на підставі чого формується пошукова видача. Усі існуючі пошукові запити діляться за різними характеристиками на 3 типи.

І основна характеристика пошукових запитів – це частота їх введення, тобто як часто користувачі звертаються до пошуку цієї інформації, і як формулюють запит. Як не дивно, формулювання запиту користувачів з абсолютно різних частин планети може співпадати, і у зв’язку з цим запити бувають:

·  Високочастотні. Їх просять більше 10000 раз на місяць, дуже вигідно бути в топі видачі по таких комбінаціях слів.

·  Середньочастотні. По них шукають не менше 1000 раз на місяць, і за топ видачі по таких ключевикам теж зазвичай потрібно поборотися.

·  Низькочастотні. У їх числі запити, які вводяться менше 100 раз на місяць. Часто такі ключові слова природним чином трапляються в тексті, і нерідко в топі пошукової видачі по НЧ можна зустріти звичайні пости на розкручених форумах.

Вказана частота для тієї або іншої категорії запитів – досить умовна, оскільки злічити точну кількість звернень проблематично, але, не дивлячись на це, така характеристика давно стала засадничим чинником для seo – фахівця. Окрім частотної специфіки пошукових запитів є диференціація і по рівню конкуренції, що так само розділяє пошук на 3 характеристики.

Висококонкурентними називають ті запити, де за перші рядки в SERP йде серйозна боротьба. Ознакою високої конкуренції запиту є присутність головних сторінок сайтів в пошуковій видачі. Для виходу в топ пошуку по ВК запитам потрібні високі показники цитування і сприятливі поведінкові чинники при функціонуванні проекту.

Що стосується запитів середньої конкуренції – те тут в топі пошуку головних сторінок менше разу в два. Розвивати пошуковою трафік по таких запитах набагато дешевше. Що ж до низкоконкурентних – те тут зазвичай для виходу в топ видачі досить купівлі декількох посилань, або грамотній внутрішній оптимізації сайту. Часто для просування сайту в пошукових системах по НЧ і СЧ запитам використовують автоматичні інтернет сервіси закупівлі посилань і розкручування наприклад Rookee.ru. Результати виходять такими ж високими, витрати за часом мінімальні.

Частенько ВЧ запити характеризуються і як ВК одночасно. Але це більше торкається запитів комерційних категорій. Витрачається на просування некомерційних запитів не особливо вигідно, а раз немає попиту, то немає і конкурентної боротьби.

Comments are closed.