У Голландії була придумана перша реклама Билайн
Wieden+Kennedy Amsterdam створила першу рекламну кампанію для Билайн під девізом Сьогодення – тут! У основу вона належало прагнення відкриття для людей нових можливостей, які дозволять зробити життя яскравіше, цікавіше, насищеннее.
Зміняться світ навкруги, змінюються і удосконалюються технології, міняються переваги людей, спосіб життя, характер ринкової конкуренції. І метою еволюції бренду є прагнення відповідати цим нововведенням і змінам.
У цій рекламній кампанії говориться не лише про сам продукт бренду Билайн, але і про життєві цінності і пріоритети людей. Візуальні рішення передають динамічність бренду, його характер, сучасність і важливі для споживача цінності : можливість завжди бути на зв’язку з близькими і друзями, потреба бути завжди в курсі подій, задовольняти жадаю нових вражень і спілкування, використовуючи для цих цілей самі новітні технології.
P.S. Взагалі Європа не лише багата не лише на креатив, це ще і хороше місце для інвестицій – купити нерухомість в париже підібравши для себе оптимальний варіант по розташуванню і ціні можете на сайті Tranio.ru.
Comments are closed.