Важливі нюанси дизайну при створенні інтернет-сторінок

Якщо графічний дизайнер бажає спробувати себе в новій ролі творця сайтів, то в цьому немає особливих складнощів. Необхідно в першу чергу створити невелике портфоліо, що складається з декількох прикладів роботи, щоб продемонструвати потенційним замовникам свій талант. Хостинг mchost для цієї мети прекрасно підійде, можна створити і без особливих зусиль розмістити на нім власний персональний сайт і навіть виставити готові шаблони на продаж. А для подальшої роботи із замовниками взяти до уваги декілька нюансів, що відрізняють графічний дизайн від проектування інтернет-сторінок.

Особливості побудови інтернет-дизайну

У проектуванні веб-сторінок важливо враховувати типові розміри моніторів користувачів і формувати блоки із зображеннями в різних стандартних пропорціях. Залежно від дозволу екрану автоматично застосовуватимуться відповідні шаблони сайту. При цьому в якості максимального стандарту для усіх текстових блоків слід приймати ширину вісімсот пікселів, залишаючи в макеті вільний простір по краях.

Тоді у користувачів, що мають невеликий дисплей з дозволом нижче стандартного, не виникатиме проблеми з читанням сторінки. Вільний крайовий простір можна просто затонировать або вибрати фоновий малюнок, застосовуючи в якості мотиву безшовну блокову текстуру. Такий варіант фону виглядає естетично і не позначається на швидкості завантаження сторінки.

Розташування елементів і опцій меню має бути таким, щоб користувач міг з першого погляду побачити усю необхідну інформацію на головній сторінці, не переходячи в інші розділи. Доступ до будь-якого елементу конструкції сайту в ідеалі повинен розташовуватися не більше ніж в двох кліках від головної сторінки.

Хостинг макхост дозволяє легко експериментувати з управлінням сторінками і протестувати юзабіліті сайту можна за допомогою наданого веб-простору. Досить викласти створений макет в мережу, користуючись власним доменом, і проглянути, як виглядатиме сайт на різних типах моніторів.

Статті по дизайну:

Comments are closed.