Незвичайні і смачні асоціації

Сьогодні популярна в Італії мережа супермаркетів Esselunga пропонує своїм відвідувачам зіграти в різні продуктові асоціації. Раніше кілька років тому для італійської мережі супермаркетів Esselunga була розроблено і впроваджено незвичайне маркетингове рішення, яке дозволило притягнути увагу тисяч клієнтів, які висловили непідробний інтерес до цієї незвичайної концепції. В результаті використання і застосування цього рішення кожен продукт харчування рекламував сам себе.

Для цього кожен товар зіставлявся з образами людей і тварин, численними предметами з повсякденного життя пересічної людини і будівельними конструкціями. При цьому це зображення в обов’язковому порядку супроводжує напис, який пропонує покупцям задіяти свою уяву. Слід зазначити, що щорічно ця колекція незмінно поповнюється новими екземплярами, і подібна реклама стала справжньою візитною карткою цієї мережі.

P.S. Тематичний сайт Ase4ka.su присвячений найпопулярнішому мессенджеру, розповість як зареєструватися icq як використати цю програму і розкриє усі таємниці аськи.

Comments are closed.