Що є рекламним текстом?

Саме перед тим, як давати самі різні поради по написанню крутих текстів, що продають, потрібно замислитися над таким ось питанням, а чи може взагалі текст дійсно продавати? Як правило, тому рахунок є три що часто зустрічаються представлення:

·  Може

·  Не може

·  Залежить від того, і саме від того як людина який читатиме цей текст зацікавлений у безпосередній купівлі рекламованого продукту.

Якщо подивитися серйозно, то з цих 3-х варіантів можна вибрати останній. Якщо подивитися уважно те можна зрозуміти, що для того, щоб текст міг реалізувати той або інший продукт, клієнт, що читає його, зобов’язаний мати спочатку мотивацію до цієї купівлі. Слід обов’язково сказати, що це усього лише одна думка, і тільки.

Є багато інших думок з цього питання – наприклад, є ті, хто упевнений, що грамотний маркетинговий текст може реалізувати що завгодно на світі. А також є і ті, хто думає, що текст взагалі продавати що-небудь просто не здатний. Популярна думка більшості людей все ж таке, що текст може реалізувати товар виключно випадку, якщо у людини який його читатиме є хороша мотивація до його купівлі. Що це означає? Щоб краще усвідомити, подивимося на умовну ситуацію.

Отже, людина хоче придбати деякий продукт. Майже завжди, він набирає в пошуковій системі назву цього продукту(ми все-ж маємо на увазі продаж продуктів через інтернет), відкриває перших 5 посилань, які з’явилися у видачі пошукової системи, і починає вибирати. Таким чином, він готовий до купівлі певного продукту. Ось для того, щоб з усієї великої кількості продуктів він обрав деякий визначений, і існує професійний текст, що продає. Сайт, що часто продає, містить також відповідний дизайн – так звану сторінку, що продає.

Цей текст обов’язково повинен в очах покупця відрізняти продукт від інших, примушувати майбутнього покупця повірити, що конкретно цей продукт йому потрібний. У цьому і полягає найголовніший і основніший сенс взагалі існування тексту, що продає.

Comments are closed.