Ярлики на одязі – відмінний спосіб реклами своєї продукції!

На сучасному ринку якості продукції надається велике значення, оскільки це підвищує конкурентні можливості компаній-виробників. Коли говориться про виробництво одягу, то така, здавалося б, незначна деталь, як етикетка або бирка може позитивно вплинути на вибір потенційного покупця або, що гірше, відштовхнути його. Нині дрібницями не нехтують. Виготовлені сучасним способом на замовлення, з добре продуманим і ефектним дизайном, етикетки є прекрасним видом наочної реклами.

Сьогодні нікого не здивуєш добре виконаними ярликами на одязі, стрічечками з логотипом, жакардовими етикетками або вшивними з символами по відходу за річчю. Вони стали обов’язковими атрибутами будь-якого якісного виробу від солідних відомих виробників. Покупець, придбаваючи предмети одягу, в першу чергу, дивиться саме на них. Адже етикетка може надати про товар багато корисної інформації.

За допомогою сучасних технологій можна виготовити різну кількість бирок. Як правило, для цього застосовуються термо – чи термотрансферная друку. А надрукувати склад тканини, розміри, фірму виробника, тобто опис товару, кліше не потрібно. Матеріали, які використовуються для бирок(полімер-сатин, нейлон) і на які наносяться знаки, залишаться в первинному виді навіть після неодноразових прань і тривалого носіння речей.

До різних варіантів одягу застосовують спеціальні за якістю матеріали і різні способи кріплення бирки :

·  для білизни, яка матиме контакт з тілом, використовуються етикетки з м’яких тканин;

·  для спортивного одягу і головних уборів частіше використовуються каучукові, гумові і силіконові ярлики.

Останнім часом виробники застосовують в якості елементу реклами самоклеющиеся або навісні бирки для одягу. Їх виготовляють з тканини, пластика, шкіри, а іноді навіть з картону. Такі носії інформації виходять такими, що дуже запам’ятовуються, являючись важливій складовій успішності і привабливості товару на сучасному ринку.

Виробники для себе давно засвоїли важливість рекламної складової у бізнесі. Для цього не жаліють засобів на рекламні розробки і просування своїх товарів. Виділити свою продукцію з різноманіття асортименту конкурентів на сьогодні досить складно, тому спосіб притягнути потенційних покупців яскравими і стильними етикетками, що запам’ятовуються, і бирками цілком виправданий.

Comments are closed.