Для чого можна(не можна) використати Flash?

Попри те, що Flash – сайти не є улюбленцями пошукових роботів, є випадки коли Flash – файл виявляється корисний для пошукової оптимізації. В той же час бажано постійно дотримуватися загального правила про мінімальну кількість Flash- файлів на сайті. У випадку з Flash – файлами завжди застосовуйте стратегію менше, та краще, і пошукові системи – не єдина причина. По-перше, Flash – анімація і, особливо, банери укупі з іншими типами реклами відволікають відвідувачів, які намагаються їх ігнорувати. По-друге, Flash – файли мають великий розмір. Вони сильно зменшують швидкість завантаження сайту, особливо у тих, хто користується модемним dial – up з’єднанням.

Дизайнери вебстраниц повинні були б дотримуватися положення про те, що хороший для підігрівання інтересу до історії, але не її розповіді. Наприклад, якщо ви маєте деякий структурований текст, оптимізований під ключові слова або фрази, то ролик програється за допомогою Adobe Flash Player 11 найбільше підійде для підкреслення основних моментів або для візуальної презентації текстового вмісту. У цьому сенсі, найбільшим гріхом в SEO буде створення сайту, зробленого цілком на Flash! Врахуйте: пошукові роботи таке не прощають, тому можете навіть не мріяти про високий рейтинг.

Є і ще одне проти, що стосується використання Flash для навігації. Вона застосовується не лише до основної сторінки, де наявність модного Flash – ролика тільки підкреслювала б її привабливість, але також і до зовнішніх посилань. Хоча найбільш поширеними помилками є використання зображень і/або джава-скриптов для навігації, ролики і банери, зроблені на Flash, не повинні застосовуватися як переходи з однієї сторінки на іншу. Все ж найправильнішим і доведеним шляхом в SEO є використання для навігації тільки текстових посилань.

Comments are closed.