SEO і юзабіліті – разом більше ефективності

Само собою, що якісно написаний текстовий контент, робить великий вплив на якийсь час витрачене користувачем для вивчення сайту, і як правило на рівень продажів. Тому, оптимізаторам необхідно відбирати для web – сторінок тільки ті тексти, які повністю відповідають головним принципам юзабіліті.

Отже, тексти повинні легко сприйматися користувачами. Давно відомо, що текст на web- сторінках не читається, а тільки нашвидку видиме. Тобто щоб користувач не йшов швидко з web – ресурсу, надану інформацію потрібно структурувати – застосовувати маркетні і нумеровані списки, яскраві заголовки, підкреслювати, а також виділяти головну думку.

Текст необхідно робити інформативним, без великої кількості води. Навіть якщо для просування, необхідно використати багато ключевиков, не варто забувати про читабельність тексту.

Фахівці із зручності використання сайту(юзабіліті) завжди пам’ятають про ці два правила. Проте, досить часто забувають про те, що велике значення в пошуковому просуванні сайту має текст, який знаходиться ближче до початку. А також про те, що не варто використати скрипти, які не індексуються пошуковими системами. Теж саме, можна сказати і про тексти в графічному оформленні. З боку вони виглядають досить ефективно, але в теж час не будуть доступні користувачам, у яких у браузері відключені зображення. Взагалі якщо ви не особливо в цьому розбираєтеся простіше вирішити питання юзабіліті сайтів з Артокс Медіа і фахівцями компанії.

Пошукове просування web – ресурсів в Яндексе, Рамблере або Google – вимагає умілих дій і безлічі знань. Для прикладу, не потрібно орієнтувати усі пошукові запити тільки на головну сторінку. Це не лише знижує ефективність пересування відвідувачів на сайті, але також і зменшує показник PR – одну з основних складових, які роблять вплив на пошукове просування web – сайту в популярних пошукових машинах.

Comments are closed.