Чи потрібний сайту дизайн?

А давайте представимо себе на місці замовника, якому треба вибрати виконавця і який не шарить в технологіях. Він дивиться на портфоліо десятків студій. Перше, чим він керуватиметься при виборі студії – суб’єктивна оцінка подобається – не подобається. А для людини, не досвідченої в технологічній підоснові створення сайтів, основний критерій – зовнішній вигляд.

Звичайно, наявність в портфоліо відомих компаній, ключових клієнтів, може зробити своя справа – о, цей робив сайт у них, означає я теж у них замовлю. Ситуація двояка : з одного боку, дизайн сайту мало впливає на працездатність сайту(хіба що криве верстання може згубити усі старання). З іншого боку, зовнішній вигляд сайту має значення для замовника.

Тепер відвідувачі сайту, що прийшли з пошукових систем. Вони прийшли за конкретною інформацією. Безумовно, огидний дизайн з анимацей, нечитабельною типографикой і іншими безглуздостями, типу макету, що роз’їхався, відштовхне відвідувача – важко знайти ту саму інформацію, за якою він прийшов. Але дизайнерські навороти, при усій повазі до дизайнерів, часто бувають недоречними.

Перевантаження сторінки графікою ні до чого. Але дизайн має бути приємним, не напружуючим(яскравістю, наприклад). Вибір сайту, на який перейде той, що шукає з пошуку від дизайну не залежить, бо людина його до переходу не бачить. Тут важливіше позиція у видачі. Красива картинка не змусить людину стати клієнтом фірми, якщо там немає того, що треба або не влаштовують умови.

Для інформаційних і розважальних ресурсів, які припускають, що відвідувач повинен повернутися на сайт, – за новинами, іграми, спілкуванням – дизайн все-таки важливий, адже проводити час на сайті, від виду якого перекручує погодиться не кожен, навіть якщо сайт цікавий. Якщо сайт смотриться непогано те це визначено позитивно позначиться на реакції ваших відвідувачів, які зможуть подовше на нім затриматися.

В принципі, можна зупинитися на деякому компромісі: дизайн має бути якісним, унікальним, таким, що відповідає корпоративному стилю, просто – тематичним, щоб ще до занурення у вивчення інформації було зрозуміло, про що цей сайт. Але перевантажувати дизайн зайвими дослідженнями ні до чого – це відволікає від інформації і не є критерієм для покупця(клієнта) – купити – не купити товар або послугу саме на цьому сайті.

Comments are closed.