Як за допомогою систем аналітики визначити причину високого рівня відмов?
Правильно застосовуючи аналітичні дані про рівень відвідуваності, можна встановити, що веде до великого рівня відмов. Цікавий контент може бути приманкою для відвідувачів. Адже користувачі можуть читати його, і публікувати посилання на нього, а, це означає – і на сайт. Грамотно підібраний, захоплюючий і цікавий контент допоможе в зменшенні показника відмов і збільшенні часу, який проводить користувач на ресурсі.
Просунута аналітична система дає можливість відстежувати, яка сторінка на вебсайті вважається насправді привабливою для людей. Це здійснюється шляхом формування списку з низькими показниками відмов. Ще можна формувати списки з дуже високими показниками відмов. Закономірність проста – у сторінки з невисокою кількістю переглядів, ймовірно, показник відмов високий.
Питання в тому, який граничний показник відмов? Тривожний для вебмастера при створенні сайту рівень відмов – 60-70%. Щоб визначити можливі причини високих відмов, вивчите якість трафіку на окрему сторінку. Коли сторінки, з яких здійснюються переходи, мають досить високий показник відмов, то на це необхідно звертати увагу і ознайомитися з джерелами. Будуть корисними і звіти по запитах.
Так, коли переходи здійснюються через посилання з інших ресурсів, переглянете донора і вирішите, де посилання обов’язково повинні залишитися, але може визначені треба змінити. Коли переходи здійснюються з проектів з високими рівнями відмов, подумайте, чи насправді ці сайти дають користь. Насправді, підвищену увагу треба приділяти посиланням з тематичних майданчиків.
Якщо зрозуміти, що дратує користувачі на веб-сайті можна понизити показник відмов. Це важко зрозуміти, але іноді тільки додавання корисної інформації, зміна дизайну і так далі. Це іноді виявляється єдиним шляхом поліпшення ситуації.
Comments are closed.