Використання баннерной реклами в Інтернеті

Один з найпоширеніших видів реклами в Інтернеті – це банери, що є графічним оголошенням, що містить рекламу, яке розміщується на різних сайтах. Банери різноманітні не лише по розмірах, а ще і по застосовуваних до них технологіях. Ефект від розміщення банерів з’являється тільки у разі правильного розташування на сайтах різної тематики, що відповідатиме саме тій цільовій аудиторії. Для більшого результату і привертання уваги використовують анімовану рекламу, яка є дієвішою, ніж звичайне текстове оголошення. Чимось схожа на баннерную тизерная реклама але там окрім зображення також використовується і текст.

Щоб рекламодавці були більше впізнанні, до реклами необхідно прикріплювати логотип компанії. Оскільки час не коштує на місці, то з’явилися і нововведення в рекламі, а саме можливість створення банера в ігровому стилі. Існує безліч варіантів використання баннерних реклам, що безпосередньо залежать від цільової аудиторії. Що ж до вартості такого виду реклами, то тут як завжди все залежить від складності виготовлення, іноді вона може досягати парі сотень доларів.

Також вартість такої реклами залежить від місця розташування, якщо банер розташовується в шапці сторінки, то це найдорожче місце. Чим більше сторінок прокручує користувач до рекламного банера, тим дешевше буде це розміщення. Хоча бувають випадки, коли кращий ефект досягається при розташуванні реклами в нижній частині сайту, але тут вже все залежить від тематики цього сайту. Це в основному пов’язаному з сайтами, де велика кількість різних розділів, в таких випадках немає сенсу переплачувати за розміщення банера на кращих місцях. Найчастіше відвідують ті рекламні посилання, які найбільше підходять до тематики цього розділу.

До найпоширеніших сайтів, які виділяють під розміщення баннерной реклами, відносять портали, що мають загальнотематичну спрямованість, тематичні сайти і вузькоспеціалізовані портали.

Баннерная реклама використовується в основному для залучення клієнтів, для ефективності її роботи найголовнішою умовою є визначення цілей, які перед нею ставляться і правильний вибір цільової аудиторії. У цій справі можуть допомогти ключові слова запитів, а для того, щоб оцінити аудиторію, в основному використовують статистику відвідувань. При дотриманні цих умов, результат з’явиться вмить, а далі все піде як по олії.

Comments are closed.