Як не помилитися в купівлі під впливом реклами?

Реклама, як продукт, створений для привертання нашої уваги, оточує нас всюди. Цей потужний засіб дії на уми людства. Реклама, поза сумнівом, двигун прогресу. А вірніше сказати – інструмент впливу на свідомість покупців з метою просування товару.

Частенько, в якості того самого методу залучення в рекламних компаніях, є присутнім сексуальний підтекст. Узяти, приміром, рекламу тренажерів, в якій зображені мускулисті чоловіки з голим торсом в украй обтягуючій спортивній білизні. Той же дизайн шипучих напоїв, що нагадує вигини жіночого тіла, або картинки рекламного характеру, на яких, дивлячись з боку, можна побачити силуети жіночих ліній. Навіть у магазинах нижньої білизни використовують певного роду музику, щоб під її дією покупець надихався на недешеві покупки.

У сучасному інформаційно перенасиченому світі в мозок проникає велика кількість реклами, і фільтр свідомості не завжди устигає відсівати і відстежувати непотрібне. Не важливо скільки коштує реклама на радіо головне що її почують сотні тисяч слухачів – вона досить популярна.

Чи помічали ви, що маніпулювання відбувається навіть за рахунок дії ароматів. Потрапляючи в атмосферу, насичену приємними запахами, які що викликають найтепліші асоціації, людина готова зробити цінне придбання. Розворушуються внутрішні бажання, воля розслабляється, розум затихає, клієнт готовий зробити вибір – мета досягнута. І це не говорячи про всякого роду зазиваючих написах дрібним шрифтом на яскравих упаковках в супермаркетах.

Така сильнодіюча на уми зброя, як реклама, проникає в усі сфери нашого життя, ми стикаємося з нею щодня: телебачення, журнали, спливаючі вікна на інтернет-сайтах і інше. Спектр впливу великий. Тому, здійснюючи покупки, будьте пильні. Прислухайтеся до себе – чи дійсно це ваш особистий вибір або тому посприяв добре продуманий маркетинговий хід.

Comments are closed.