Цифровий підпис прес-релізу
Для чого потрібний цифровий підпис прес-релізу. Давайте змоделюємо ситуацію. Після прочитання прес-релізу у читача може з’явитися бажання дізнатися, хто є власником прес-релізу і як з вами зв’язатися, для отримання відповідей на питання, що з’явилися. Онлайнові PR – сервіси просять помістити контактну інформацію на спеціальній сторіночці профілю. Від вас вимагається тільки заповнити необхідні поля.
У профілі запропонують вказати відомості відносно вашої організації. Проте якщо ви незалежний творець, то можете зробити окрему сторінку з описом типів додатків, які ви створюєте, досвіду роботи і так далі. Читачеві має бути комфортне зв’язуватися з вашим контактним обличчям або вами.
Якщо з вами побажають зв’язатися відносно прес-релізу, це прекрасно. Більшість прес-релізів iPad/iPhone – застосувань залишають читачів байдужими, проте, якщо він стане причиною певного ажіотажу. Відповідайте на питання, і ті, хто їх задає, поширюватимуть дані відносно вашого продукту. Будьте згодні посилати зацікавленим особам скриншоти, фото і навіть промокод застосування. Взагалі, до речі, всесвітня павутина і онлайн додатка роблять наше життя набагато простіше будь то saas рішення для бізнесу або цифровий документообіг.
В обов’язковому порядку треба залишити веб-посилання, щоб читач міг просто вийти на ваше вебдетище. Простежте, щоб онлайнові PR – сервіси розміщували прес-реліз в кут огляду форумів і блогерів, оскільки вони його можуть не помітити в новинних розділах ПМ.
Comments are closed.