Юзабіліті аудит – цінуєте те, що у вас є
Коли акцент робиться саме на продажі продукції через інтернет, то регулярно варто здійснювати аудит інтернет-ресурсу. Будь-який відвідувач сайту вже є потенційним клієнтом. Але не завжди кожен користувач може перейти в категорію клієнтів. Метою юзабіліті аудиту вважається визначення таких показників і з’ясування причин цієї поведінки користувачів.
Що таке юзабіліті аудит?
Юзабіліті аудит є найякісніший спосіб оцінки ефективності Вашого інтернет-ресурсу. Власник сайту може вкладати великі суми грошей в просування сайту і оптимізацію, але результату все одно залишає бажати кращого. Такий спосіб оцінки дає можливість збільшити результати, які залежать від рекламних кампаній і при цьому не збільшувати свої вкладення. Кожна людина має свої певні звички. Така поведінка покупців торкається і інтернет-ресурсу.
Що входить в процес юзабіліті аудиту?
Це цілий процес заходів. Спочатку проводиться оцінки зручного користування сайтом. Тобто, меню в інтернет-ресурсі має бути зручним і практичним. також не варто забувати і про прибуткову частину і з’ясувати її слабкі сторони. Аудит дозволяє зробити якісну оцінку поведінці відвідувачів певного інтернет-ресурсу. Чому вони не здійснюють купівлі? Усе це допоможе з’ясувати консалтинг по юзабіліті який треба замовляти у фахівців.
Після того, як процес перевірки вже пройшов, робиться детальний звіт, в якому вказані слабкі сторони просування інтернет-ресурсу і відповіді на численні питання.
Юзабіліті аудит треба проводити регулярно. такі дії дозволять звернути увагу на побажання користувачів сайту і варто оптимізувати інтернет-ресурс саме під цільову аудиторію. Ефективне просування сайту – це не лише якісний контент і залучення великої кількості користувачів, але ще і досить гарна оцінка усієї діяльності інтернет-ресурсу. Окрім такого виду аудиту є ще декілька способів для вивчення ефективності сайту.
Ще до недавнього часу кожен другий здійснював покупки тільки у реальному світі. На сьогодні більшість людей купують і продають тільки в інтернеті. Усе це обумовлено мобільністю населення і бажанням не лише заощадити свій дорогоцінний час, але ще і свої грошові кошти. Щоб продажі через інтернет постійно росли, варто ефективно просувати свій сайт в мережі.
Comments are closed.