Чинники оцінки веб-сайту пошуковою системою

Щоб правильно оптимізувати веб-сайт, непогано спершу розібратися: по яких принципах пошукова система оцінює сайт і визначає його позицію в результатах пошуку? На що звертає увагу пошукова система, на які конкретні чинники? Ці елементи і слід оптимізувати.

Об’єм тексту на сторінці
Пошукові системи погано сприймають сторінки з текстом менше 2000 символів. Такі сторінки розцінюються як малоінформативні. Бажано регулярно додавати нові статті. Це оцінюється як жива активність і пошукові роботи регулярно індексуватимуть оновлення.

Ключові слова
Щільність ключових слів не менне3-4%, інакше їх як би і немає. Краще всього пошукова система читає ключові слова, розміщені в заголовках і ближче до початку тексту. Правильно буде розмістити ключову фразу в незмінному вигляді два-три рази на сторінці. Плюс окремі слова з цієї фрази в різних місцях.

Форматування тексту
Дуже добре пошукові системи відносяться до форматованого тексту: заголовки, списки, виділення жирним і курсивом. Для поліпшення видимості можна виділяти ключові фрази жирним шрифтом.

Мета-теги
Вважається, що мета-теги не впливають на рейтинг. Тег Опис не впливає на ранжирування, зате з’являється в результаті пошуку. Якщо опис невиразний і нецікавий, відвідувач шукатиме привабливіший варіант.

Структура сайту
Чим більше сторінок, тим вище буде рейтинг сайту. Це ще і збільшує кількість внутрішніх посилань, що добре враховує Google.

Меню навігації
Корисно включати ключові слова в Меню Навігації. Фактично, це внутрішні посилання, а вони ранжируються Гуглом.

Головна Сторінка
Особливо ретельно слід оптимізувати Головну сторінку. За статистикою, головна сторінка сайту приносить від 30 до 40 відсотків трафіку.

Якщо ви замовляєте розробку проекту у веб-студії, то треба усі ці моменти проконтролювати – індивідуальне створення сайтів Тюмень від компанії Сайти всім дозволяє вибрати складність онлайн ресурсу – від візитки до інтернет магазину.

Comments are closed.