Яким має бути дизайн сайту, що продає

Якщо людина далека від дизайну в цілому, йому буде складно зрозуміти різницю між окремими напрямами і цілими пластами цієї захоплюючої культури візуалізації. Так, приміром, якщо обивателі знають, тільки те, що дизайнери створюють макети для реклами і интерьерние рішення для будинків, фахівці розрізняють десятки спеціалізацій, до числа яких входять веб-дизайнери. Саме ці люди разом з маркетологами і розробляють сторіночки, які закликають користувачів купити який-небудь товар або вибрати певний бренд.

Лаконічність не завжди хороша

Створюючи дизайн сайту, що продає, професіонали спочатку оцінюють сам продукт, що продається, і його цільову аудиторію. Креативні рішення завжди є наслідком аналізу якірних переваг цільового сегменту. Скажімо, якщо компанія продає дорогі шкіряні туфлі на високому каблуці, то її клієнткам однозначно чужі проблеми пересування громадського транспорту, а відвідувачам сайту веселих сувенірів не припаде до душі строге оформлення в темних тонах. Однозначно разом з ідеєю має бути і картинка, що говорить за себе, тому стислість, на жаль, не завжди сестра таланту, коли йдеться про продажі.

Воронка продажів в дизайні

Якщо креативний офіс дизайну створює сайт, що продає, то фахівці використовують систему побудови воронки продажів, що позитивно зарекомендувала себе. Т. е., людина, що потрапила на сторінку, повинна відразу бачити, що пропонує продавець і чим добре ця пропозиція. Після чого усі зацікавлені після першого контакту відвідувачі повинні легко ознайомитися з детальними характеристиками продукту, умовами купівлі і так далі. Уся послідовність продажу враховується у візуальній складовій сайту.

Comments are closed.