Як правильно розкрутити сайт спільних закупівель

Якщо ви вирішили зайнятися спільними закупівлями, то мало буде створити відповідний сайт, необхідно направити велику кількість зусиль, щоб він став популярним серед відвідувачів і приносив вам бажаний прибуток. Наслідуйте основні кроки, щоб розкрутити сайт відповідним чином:

1) Перший етап найскладніший, оскільки багато покупців з підозрою відносяться до незнайомого проекту присвяченому закупівлям, крім того організатори також неохоче реагують на пропозицію попрацювати у вас на сайті. Перш ніж шукати організаторів, створіть видимість, що сайт вже працює, для цього можна створити декілька аккаунтів підставних організаторів, тільки додавати неіснуючих осіб необхідно не відразу за один день, а поступово, щоб не виникло ніяких підозр. Поступово, коли у вас з’являться справжні – реальні організатори, підставних можна буде непомітно прибрати.

2) Кожен розділ сайту необхідно заповнити, не повинно бути порожніх пропусків, обов’язково створіть хоч би 2 або 3 перших закупівлі. Покажіть, що життя на вашому проекті не зупинилося, для цього створюйте аккаунти відвідувачів і від їх особи починайте спілкування, самі придумуйте цікаві питання і самі ж від імені організатора відповідайте на них. Важливо, щоб листування увесь час оновлювалося, а також додавалися нові товари по закупівлі, інакше велика частина людей, що відвідали ваш сайт, швидко покинуть його.

3) Рекламуйте ваш сайт, робити це можна через соціальні мережі, відправляючи цікаву інформацію потенційним користувачам, для цього при виборі людей встановите відповідні критерії, що визначають вашу цільову аудиторію. Важливе не спамить і не розсилати занадто велику кількість повідомлень щоденно, інакше ваш аккаунт швидко заблокують, і ви не зможете їм скористатися упродовж довгого періоду часу. Також можна провести рекламу вашого сайту по закупівлях на місцевому телеканалі, по радіо або в друкованих виданнях. Класичне розкручування просування сайту в пошукових системах також при цьому потрібна.

4) Перших закупівлі постарайтеся вибрати такі, щоб вони були мінімальними по збору, не варто братися за придбання продукції з оптових складів на суму більше 6-7 тисяч рублів, оскільки перший раз вона напевно довго збиратиметься, і не усі ваші користувачі захочуть цього чекати.

Як правило, спільні закупівлі досить захоплююче зайняття, тому після перших вдалих зборів, число відвідувачів почне рости, адже працюватиме сарафанове радіо, до вас стануть звертатися знайомі і друзі людей, які вже придбавали у вас речі.

Comments are closed.