Учимо сайт продавати: пишемо текст, що продає

Створення сайту має безліч нюансів. Щоб сайт був ефективним і продавав ваші товари або послуги, треба зробити його красивим і зручним для користувачів. Для цього можна використати мову CSS. Але окрім зовнішнього вигляду дуже важливі і тексти, які ви розміщуєте на своєму сайті. Усна і письмова мова – основа спілкування людей. Слова мають величезну силу. Саме тексти вашого сайту навчать його продавати.

Отже, як же написати текст, що продає? Тут є декілька чітких правил, а також особливостей людей, які цей текст згодом читатимуть. Перше правило – структура або вид вашого тексту. Сам вид тексту може відлякати або притягнути людей ще до того, як вони почнуть його переглядати, а тим більше вникати в нього. Важливо розуміти, що текст тексту розбрат. Більшість людей витрачає на якийсь текст не більше пари секунд, щоб прочитати його по косій і зрозуміти, чи варто приділяти йому більше уваги.

Це означає, що ваш текст має бути добре структурований і усі найважливіші моменти повинні впадати у вічі. Ось і перший критерій оцінки. Крім того, щільний текст відштовхує людей. Тому текст треба розбити на заголовки, підзаголовки і на короткі абзаци. Тепер про зміст. Тут в основі лежить один простий принцип: можна продавати рожеві коробочки по три рублі, а можна продавати вигоду від цих коробочок – красу, здоров’я, модність і так далі.

Текст, що продає, буде ефективний, якщо він чітко покаже читачеві вигоду або рішення, яке дає йому ваш товар або послуга. У людини є проблема або нужда. А ви повинні дати йому просту і чітку відповідь на його питання або розв’язати його проблему. Люди не люблять витрачати гроші на речі, вони люблять купувати рішення або вигоди.

І останнє: текст, що продає, повинен мотивувати. Він повинен спонукати до дії і містити чітку вказівку для читача. Це має бути саме заклик. Якщо ви хочете, щоб людина лайкнул ваш сайт на фейсбука, так і пишіть: Натисни лайк прямо зараз! Якщо хочете, щоб купив щось, треба теж сформулювати простою і закличний мотиватор до дії: Купи зараз, Замов зараз.

Для того, щоб зробити текст, що продає, ще привабливіше, можна використати CSS селектори для дизайну свого сайту.

Comments are closed.