Що може завадити онлайн-продажам?
Бажання створити свій інтернет-магазин і займатися продажами в інтернеті є у багатьох, але важливо розуміти те, що, як і у будь-якому бізнесі, тут є свої загрози і риски.
Невірна оцінка ніші, в якій відкривається інтернет-магазин, може занапастити будь-який проект. Не варто думати, що нікого на ринку не існує окрім знову відкритого магазину. Важливо досконально вивчити нішу, основних конкурентів, місткість ринку, сезонні чинники, тому що усе це впливає на об’єми продажів і доход.
Надмірна економія на програмно-апаратних засобах може обернутися збитками. У разі технічного збою магазин, по суті, перестає працювати, тобто і приносити доход. Також непрацюючий сайт викликає негативні відгуки користувачів і втрату довіри, що, звичайно ж, позначиться на репутації магазину і кількості клієнтів. Розкручування інтернет магазину часто також стає запорукою економії, що неправильне. Просування має бути комплексним і ефективним.
Хороший персонал – це запорука успіху будь-якого проекту. У сучасному світі високого розвитку і буму цифрових технологій немало людей, готових займатися чим завгодно, не будучи при цьому фахівцями. Для ключових постів в проекті краще скористатися послугами професійних кадрових агентств, які підберуть справжнього професіонала.
Нерозвиненість платіжних систем також є вагомим ризиком. І, хоча поступово ситуація покращується, не варто забувати, що складнощі при оплаті купівлі і довгий процес здійснення оплати не подобаються клієнтам. Та і затримки з боку операторів платежів при перекладі вам оплати від покупців позначаться на поточному прибутку.
Проблеми з доставкою також очікують новачків. Пошта, як і багато років тому, працює нестабільно, посилки нерідко розкривають, вони можуть загубитися, а увесь тягар збитків лягає на власника магазину. Приватні служби доставок значно краще працюють, але їх послуги коштують недешево. Для великих міст бажано мати свою кур’єрську доставку, це зручно і для клієнтів, і для вас, але треба ретельно підходити до вибору кадрів.
Постачальники товару також є серйозною зоною ризику. Нерідко бувають випадки зриву термінів постачання, відправки бракованого товару, розкрадання або ушкодження при транспортуванні. Дуже важливо мати декілька різних постачальників, постійно мониторить ринок в пошуку нових і укладати довгострокові контракти з ними. Грамотно складений договір з постачальником допоможе мінімізувати риски.
Comments are closed.