Креативний флешмоб у Франції від компанії Ferrero
В ході рекламної кампанії освіжаючого дихання драже Tic Tac, який є брендом Ferrero, на вулицях Франції був проведений креативний флешмоб. До перехожого підходили декілька чоловік, і запитували, яким чином пройти в певне місце. Як тільки людина починала говорити, усе оточення непритомніло.
Після цього на великому екрані з’являлася реклама з аналогічним сюжетом, в якій пропонувалося освіжити своє дихання за допомогою драже Tic Tac. Взагалі слід зауважити, що останнім часом використання флешмобов в рекламі стало досить популярним явищем – і це дуже ефектно!
P.S. Комплексне обстеження будівель – річ необхідна як і будівельна експертиза, що аналізує будівлі на предмет збитку або проблем з будматеріалами.
Comments are closed.