Архітектура сайтів для людей

Автори пошукових систем в один голос кричать, щоб створювалися сайти для людей, а не для машин. Головне про що повинен замислитися автор створюючи ресурс, це те, чим відрізнятиметься від інших подібних ресурсів. Одна з найбільш логічних відповідей, можна рахувати тривалість візиту і кількість сторінок які він прогляне. Автор сам повинен замислитися, що важлива не лише кількість унікальних відвідувачів на ресурсі, але і глибина перегляду ресурсу.

Ось лише малі хитрощі, які наштовхнуть вас на думку як швидко запрацювати на вашому блозі, форумі або іншому СДЛ ресурсі.

По-перше, при написанні заміток включайте в посилання на інші матеріали. Візьміть в приклад википедию : більшість професійних слів або термінів заводять вас на інші сторінки сайту, які мають частину інформації по темі.

По-друге, публікуйте блоком посилання на подібні матеріали або статті вашого сайту по цій темі. Клієнти завжди чекають отримати більше матеріалів в темі, яка їх цікавить. Дайте їм можливість швидко оцінити те, що у вас є інформація з тих, що цікавлять їх темам.

По-третє, Створіть список тегів, категорій або хмар. Це дозволить користувачеві міг швидко зрозуміти, яка ще інформація доступні йому і дозволяє проглянути матеріали на подібні теми.

У четвертих, подрібните великі статті на декілька частин і розмістите на окремих сторінках. Але не зловживайте, велика кількість сторінок з мінімальною інформацією знижує юзабіліті. В крайньому випадку, поділите статтю на розділи, для орієнтування в матеріалі створіть зміст, який буде на кожній сторінці;
У п’ятих, кожен користувач має різні інтереси, тому окрім тематично пов’язаних статей, рекомендуємо також використати блоки Топ статті, Популярні статті і так далі або інші інтригуючі заголовки.

У шостих, якщо тема зачіпає багато користувачів і при цьому досить узагальнена, щоб про неї можна було швидко писати, – створіть підбірку статей. Коли відвідувачі зрозуміють, що надалі від вас вони отримають ще більшу кількість якісних матеріалу по темі, – їх інтерес зросте.

У сьомих, спантеличте відвідувачів. Використайте опитування, рейтинги або коментарі – ці дрібні хитрощі здатні утримати відвідувача у тому випадку, якщо сайт їх не зачепив.

У восьмих, не надайте усю інформацію в повному об’ємі. Дайте оптимальну кількість інформації, щоб зловити відвідувача, але притримаєте родзинку для лояльних відвідувачів або тих, хто зареєструвався.

І як підсумок. цей список про способи нарощування глибини перегляду ресурсу можна продовжувати до безкінечності. Але можливо вам буде набагато поучительнее зробити це самостійно. Я сподіваюся з вищесказаного, навіть арматору зрозуміло, що робота копітка і дає можливість запрацювати більше ніж те, що можна заробити в інтернеті на опитуваннях.

P.S. У інтернеті досить багато різних веб-ресурсів для вирішення тих або інших призначених для користувача завдань. Так наприклад ви можете купити медичну книжку в Красноярську будь то або в іншому місті. Оформлення відбувається недовго, документ відповідає усім необхідним вимогам.

Comments are closed.