Контекстна реклама і минус-слова

Сьогодні хотілося б поговорити про мінус словах під час роботи з контекстними оголошеннями. Після підбору тексту оголошення і заголовка треба вибрати регіон показу оголошень. Вибір регіону називається незрозумілим слово геотаргетинг.

Тут вимагається підібрати певні пошукові запити, які стануть відповідати вашому повідомленню. Безпосередньо по цих запитах вони будуть видні користувачам пошукових систем і/або на сайтах, які беруть участь в системі контекстної реклами.

При підборі пошукових запитів, намагайтеся зробити так, щоб запити максимально відповідали потребам потенційного споживача. Обов’язково треба брати до уваги регіональну приналежність користувача. Багато запитів треба забезпечити минус-словами, обмежуючи таким чином показ для аудиторії, яка є нецільовою. Постійне використання цих слів дає можливість істотно заощадити бюджет, в Star marketing star – marketing.com.ua/contextual – reklama/ їх активно застосовують, що підвищує ефективність.

Покажемо приклади вдалого застосування минус-слов :

Скажімо, ви бажаєте розмістити оголошення про реалізацію булочок, вам не потрібні користувачі, що шукають рецепт приготування цих булочок. Виходить, що рецепт в даному випадку являється минус-словом, тому виглядати запит треба будувати таким чином: продаж булочок – рецепт.

Прагніть писати оголошення, які не совісно показати друзям, родичам. Оголошення мають бути принадними для кожного. Що б ви не продавали завжди дивитеся на це очима потенційного покупця.

Статті по дизайну:

Comments are closed.