Реклама про макарони, які ніхто не може згадати
Рекламне агентство Інстинкт спеціально для макаронного бренду Шебекинские розробила спеціальну рекламу, що запам’ятовується, яка притягнула до себе увагу креативністю і індивідуальним підходом. В ході роботи над цим проектом розробники реклами переконалися в тому, що людям набридло щодня бачити на екранах своїх телевізорів гламурних осіб і щасливі лялькові рекламні ролики.
Окрім цього з’ясувалося, що сталий стереотип про те, що макарони це звичайна їжа радянського минулого пішов безповоротно. В результаті цього упор при просуванні бренду макаронів був зроблений не на якість і потенціал марки правду життя. Адже велика частина хазяйок придбаває макарони просто на автоматі. Саме тому вирішено було бити безпосередньо, і з’явився наступний слоган: ви знаєте нас, але не пам’ятаєте.
P.S. Еcли ви займаєтеся розкручуванням в інтернеті, то тут важливому ім’я і впізнанність бренду, тоді просування сайту буде максимально ефективним не лише в плані високих позицій в пошуку.
Comments are closed.