Банерная реклама – цікавість, інтерактивність, майбутнє

Банери були основною частиною світового інтернету з перших днів його існування. У цій статті розглядаються деякі найбільш успішні проекти баннерной реклами. Цікавість. Сюди не клікати я думаю, що багато хто з вас бачив такі банери або що те схоже. Як ви думаєте, що ви зробите, якщо уперше побачите такий банер? Я думаю, що, як і більшість людей, що уперше побачили такий банер, ви обов’язково по ньому кликніть. Що все-таки примушує кликнути відвідувача по такому простому реченню? Відповідь: цікавість!

Копирайтери і веб дизайнери при виготовленні банерів намагаються зробити його цікавим, тільки в цьому випадку він стане успішним для просування чого або. Але для веб дизайнерів що проектують банер метою являється залучення відвідувачів кликнути саме на нього, як правило, за часту ігноруються елементи того куди приведе відвідувача цей банер. Проте, оскільки гасло Сюди не кликати нічого не говорить нам про те, що буде на наступній сторінці, вона викликає цікавість у відвідувачів і майже неможливо не натиснути на цей банер, щоб побачити, що знаходиться далі.

Інтерактивні банери. Дизайнери банерів впритул використовують інтерактивні технології при їх створенні, останнім часом для створення їх використовуються флеш технології і банери виходять цікавішими і динамічнішими. Для створення банерів деякі веб дизайнери використовують усім знайомі елементи із старих ігор, так наприклад всім відомий Pacman і багато інших. Так, наприклад банер простенької гри Pacman в якій користувачеві пропонується з’їсти знаки долара. Після успішного завершення місії, відкривається сайт з пропозицією продовжити заробіток. Саме такі інтерактивні банери виявилися найефективнішими. Але головним їх недоліком є відвернення користувача від самого сайту де вони розташовані, тому не все веб майстра погодяться розмістити такі банери у себе на сайтах.

Повернення до чорно білого. Дизайнери сайтів завжди прагнуть різноманітити свої ідеї. Одній з тенденцій моди при створенні банерів – це дизайн реклами банерів в чорно білій колірній гаммі. Хоча дослідження показують, що найефективнішими кольорами є поєднання синього і жовтого, чорно білі банери останнім часом отримали велике поширення.

Майбутнє баннерной реклами. Що буде в майбутньому з баннерной рекламою дуже важко припустити, Але все-таки з’явиться той веб дизайнер і придумає нову концепцію, яка буде ефективнішою. Не ніяких сумнівів, що в майбутньому ми побачимо нові способи проектування банерів, особливо, коли все більше і більше засобів витрачається на рекламу в мережі інтернет, в порівнянні з телебаченням і іншими видами засобів масової інформації.

Взагалі звичайно для ефективності реклами і віддачі від проведеної кампанії дизайн реклами має бути якісним, стильним і красивим. На сайті slon – studio.ru можете знайти/замовити і інші варіанти реклами, наприклад, брендбуки або етикетки.

Comments are closed.